سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مشاوره حقوقی تلفنی

1) نمونه رای تصرف عدوانی در اموال مشاع بزه تصرف عدوانی در اموال مشاع قابل تحقق است. تاریخ دادنامه قطعی: 1396/07/03 رأی دادگاه بدوی درخصوص اتهام آقای الف. ن. دائر به تصرف عدوانی مشاعات موضوع شکایت خانم ن. ق با وکالت آقای ع. ن. دادگاه با عنایت به شکایت شاکی واظهارات گواه ونظریه کارشناس ومدافعات مقرون به اقرار متهم و ملاحظه متن کیفرخواست تنظیمی بزه انتسابی را محرز دانسته مستند به ماده 690 از قانون مجازات اسلامی و بند 2 ماده 3 قانون نحوه وصول برخی از درامدهای دولت متهم را به پرداخت سه میلیون ریال جزای نقدی بنفع صندوق دولت ورفع تصرف واعاده رفع به حال سابق محکوم می نماید رای صادره حضوری و ظرف بیست روز پس از ابلاغ قابل اعتراض در محاکم تجدیدنظر مرکز استان میباشد. رأی دادگاه تجدیدنظر استان در خصوص تجدیدنظر خواهی آقای الف. ن. نسبت به دادنامه شماره 1273مورخ 94/11/26 صادر شده از شعبه…

مجموعه تلیکان، به عنوان یک سامانه مشاوره حقوقی، در موضوعات مختلف از جمله حوزه خانواده (اثبات زوجیت، انکار زوجیت، اثبات نسب، نفی نسب، اثبات کفالت، اثبات رجوع، ثبت واقعه رجوع، ثبت واقعه طلاق، اجازه ازدواج، الزام به بذل مدت، الزام به ثبت ازدواج، استرداد جهیزیه، اعلام تمکین)، ملکی (اثبات مالکیت، اثبات وقفیت، اثبات تولیت موقوفه، اثبات شراکت، اثبات حق ارتفاع و انتفاع، اثبات نسق زارعانه، اثبات حریم ملک، خلع ید، تسلیط ید، قلع و قمع مستحدثات و نزع اشجار)، ارث (دعاوی مربوط به وصیت، اثبات وصیت تملیکی، اخراج ثلث، تنفیذ وصیت نامه، رد وصیت نامه، تحویل موصی به، عزل وصی از وصایت)، وکیل امور حسبی (اثبات کفالت، حکم کفالت و سرپرستی، صدور حکم رشد، صدور حکم حجر، رفع حجر) و … خدمات مشاوره حقوقی آنلاین خود را ارائه می‌دهد. من در سایت شرط‌بندی تمام زندگیم رو از دست دادم الان میخام ازش شکایت کنم. آیا به نتیجه میرسم. من توی بازی انفجار بازی کردم. و برای شکایت چی بنویسم عنوان شکایت رو که به نتیجه برسم. تو رو خدا راهنماییم کنید. تا حالا وکیل کسی بودید که مثل من بوده باشه و به نتیجه رسیده باشه. شکایت کنم واسه خودم بد نشه؟زوج هستم. زوجه با داشتن حق حبس و دریافت نفقه به مدت 3 سال حالا با بخشیدن نصف مهریه و فقط به دلیل داشتن کراهت دادخواست طلاق داده است. در صورتی که همزمان دادخواست افزایش نفقه هم داده است. و هیچ دلیل قانع کننده‌ای برای طلاق ندارد. آیا در محاکم این دادخواست‌ها و این پرونده‌ها رای به طلاق زوجه داده میشود در صورتی که مرد اصلا رضایت به طلاق نداشته باشد؟ مگر حق طلاق با مرد نیست؟ طلاق در صورت‌عدم رضایت زوج می‌شود؟

مشاوره حقوقی تلفنی

زوج هستم. در حال حاضر نزدیک به سه ماه هست که همسرم با دخالت و تشویق خانواده‌اش مشاوره با وکیل به منزل پدرشان رفته و با تعویض قفل ورودی از ورود بنده به منزل مشترک هم خودداری کرده. قولنامه بنام ایشان است ولی تمام مبلغ ودیعه رو بنده پرداخت کردم. برای اینکه باعث آبروریزی جلوی همسایه‌ها نشود من با 110 تماس نگرفتم که گزارش من رو بنویسن فقط از طریق دفتر خدمات قضایی اظهارنامه فرستادم که اگر تمایل به ادامه‌ی زندگی دارند من حاضرم نفقه رو پرداخت کنم ولی متاسفانه جوابی ندادن. ایا با توجه به اینکه ایشون منزل مشترک رو ترک کردن و به من هم اجازه‌ی ورود ندادن نفقه بهشون تعلق میگیره یا خیر؟ آیا ایشون میتونه بابت عسر و حرج‌عدم پرداخت نفقه به مدت 6 ماه حق طلاق بگیره؟

 

در مواردی که اشخاص ذی نفع احتمال دهند که در اینده استفاده از دلایل و مدارک دعوای آنان از قبیل تحقیق محلی و کسب اطلاع از مطلعین و استعلام نظر کارشناسان یا دفاتر تجاری یا استفاده از قرائن و امارات موجود در محل و یا دلایلی که نزد طرف دعوا یا دیگری است، متعذر یامتعسر خواهد شد، می‌توانند از دادگاه درخواست تامین آنها را بنمایند. مقصود از تامین در این موارد فقط ملاحظه و صورت برداری از اینگونه دلایل است.