سفارش تبلیغ
صبا ویژن

به پرداخت ملت اطلاعات مالی ...

به پرداخت ملت با ارسال ایمیلی قصد داشت امکان جدید وب‌سایت را به مشتریان معرفی کند، اما ناخواسته اطلاعات مالی برخی پذیرنده‌های اینترنتی این بانک را منتشر کرد.

به پرداخت ملت (شرکت PSP بانک ملت)، روز گذشته قصد داشت با ارسال ایمیلی، امکان جدید وب‌سایت خود را به مشتری‌ها معرفی کند، اما به‌طور ناخواسته اطلاعات مالی و مشخصات حدود 700 مشتری پذیرنده‌ی اینترنتی این بانک را در قالب یک فایل اکسل برای مشتریان ایمیل کرد.

این شرکت ساعاتی بعد، با ارسال ایمیل دیگری به مشتریانی که اطلاعات برای آن‌ها ارسال شده بود توضیح داد که فایل اکسل با موضوع ذخیره‌ی کارت به اشتباه ارسال شده و همچنین از آن‌ها خواست اطلاعات آن ایمیل را نادیده گرفته و نسبت به حذف آن اقدام کنند.

تعدادی از مشتری‌هایی که ایمیل حاوی اطلاعات برای آن‌ها ارسال شده بود، در سشبکه های اجتماعی نوشته‌اند که به پرداخت ملت فایل اکسلی را حاوی اطلاعات آماری و فنی تمامی پذیرنده‌های درگاه اینترنتی بانک ملت، اعم از دولتی، شرکتی و شخصی برایشان ارسال کرده و به‌عنوان مثال اطلاعاتی مانند تعداد تراکنش‌های بهمن‌ماه شرکت تأمین اجتماعی در اختیار تمام مشتری‌ها قرار گرفته است.